چهارشنبه ۰۳ شهریور ۹۵ ۲۲:۰۲
نويسنده : محمدی نژاد

چگونگی اعزام دانش آموزان و مربیان به لبنان

اخبار آموزش و پرورش

رئیس سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش چگونگی اعزام دانش آموزان و مربیان به کشور لبنان را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کفاش درباره اعزام دانش آموز و مربی به لبنان گفت: یک تفاهم نامه با جمعیت کشاف و کشافه حضرت مهدی (عج) لبنان منعقد کرده ایم که شامل بندهای مختلف است.

وی افزود: این تفاهم نامه ۱۰ تا ۱۲ بند دارد که دو بند آن مربوط به مبادله مربی و دانش آموز و حضور آنان در برنامه ها است.

رئیس سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعدادی از مربیان لبنانی در برنامه تابستانی اردوگاه شهید باهنر حضور داشتند و سه تن از مدیران ما نیز به لبنان رفته اند تا بررسی های لازم را از برنامه ها و اردوگاه های آنان انجام دهند تا انشاالله در سال تحصیلی ۹۵ اعزام داشته باشیم.

کفاش درباره وضعیت امنیت کشور لبنان ادامه داد: لبنان آنچه شما از دور می شنوید نیست، بلکه کشوری بسیار قوی و محکم و بدون مسئله است، تنها در برخی از مرزهایی همجوار با سوریه مشکلاتی وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: صد درصد امنیت اردوهایمان را رصد می کنیم و اگر کشور لبنان این امنیت را تضمین کند اعزام خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول دانش آموز اعزام نمی کنیم، گفت: اعزام مربی داریم، البته از لبنان مربی به ایران آمد و ما تنها یک گروه سه نفره را برای بررسی به لبنان اعزام کردیم که یکی از بررسی ها نیز رصد امنیت است.

کفاش گفت: بخش اول تفاهم نامه اجرا شده است و آقای شیخ نریه فیاض با یک تیم که شامل تعدادی از مربیان لبنانی بود در اردوهای تابستانی ما شرکت کردند.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد