جمعه ۲۶ شهریور ۹۵ ۱۱:۵۳
نويسنده : محمدی نژاد

بازنشستگی پیش از موعد نداریم

اخبار آموزش و پرورش

توضیحات معاون وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۶ هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان و افراد متقاضی چگونه است؟»، اظهار داشت: برای بازنشستگی پیش از موعد هیچ برنامه‌ای نداریم.
وی افزود: علت این موضوع این است که صندوق‌ بازنشستگی از حیث پرداخت حقوق و مزایای این افراد به شدت با مشکل مواجه است و وقتی دستگاهی پیش از موعد بازنشسته می‌کند، بار مالی آن به صندوق بازنشستگی منتقل می‌شود و آنها نمی‌توانند پرداخت داشته باشند.
بطحایی با اشاره به برنامه‌ای که جهت بازنشستگی برخی فرهنگیان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با صندوق بازنشستگی کشوری بتوانیم روی مدلی به تفاهم برسیم تا آن دسته از همکارانی که دارای بیماری‌های سخت جسمی هستند و امکان ادامه کار برای آنها نیست، بدون پرداخت سنوات ارفاقی بتوانند بازنشسته شوند.
وی تصریح کرد: برآوردمان این است که حدود ۶ هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد