چهارشنبه ۰۸ دی ۹۵ ۰۸:۵۸
نويسنده : محمدی نژاد

گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخبار آموزش و پرورش

اطلاعیه مهم ستاد اجرایی آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن» ستاد آزمون براساس دستورالعمل معاون قرآن و عترت مصمم است با افزایش تعداد جوایز، تمام مبلغی که بابت آزمون دریافت کرده است را در قالب جایزه و هدیه و خدمات آموزشی به اقشار مؤمن و زحمتکش وزارت آموزش پرورش اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

با تقدیر از مدیران، معلمان و کارکنان محترم وزارت آموزش و پرورش به استحضار می­ رسد آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن» ویژه کارکنان آموزش و پرورش در روزهای دوم و سوم دی ماه برگزار شد که از بین شرکت ­کنندگان ٨٣% در مرحله اول آزمون، حدنصاب قبولی را به دست آورده ­اند.

 

با تمهیداتی که به عمل آمده است برای افرادی که حدنصاب قبولی را به دست نیاورده ­اند مجدداً در روز جمعه ١٠ دی آزمون به عمل می­ آید.

 

خوشبختانه از افراد قبول شده تعداد ٣٤٠٠ نفر نمره ٢٠ و تعداد ١٣٠٠٠ نفر نمره ١٩ را کسب کرده‌اند که این افراد در رتبه اول قرار گرفته‌اند. این افراد که در مجموع ١٦٤٠٠ نفر می‌باشند باید در آزمون تشریحی روز جمعه ١٠ دیماه ساعت ١٠ صبح که بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود با مراجعه به سایت www.fahmequran.ir شرکت نموده و درصورت قبولی، جوایز نفیسی بر اساس رتبه به آنها تعلق می­ گیرد.

 

یاد­آور می ­شود سرانه هزینه­ های آزمون کتبی رقمی بالغ بر ٧٠ هزار ریال است که با توجه به تمهیدات به عمل آمده و هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش با انجام آزمون الکترونیکی، این رقم به کمتر از ٥٠٠٠ تومان کاهش یافته است.  

 

ستاد آزمون براساس دستورالعمل معاون قرآن و عترت مصمم است با افزایش تعداد جوایز، تمام مبلغی که بابت آزمون دریافت کرده است را در قالب جایزه و هدیه و خدمات آموزشی به اقشار مؤمن و زحمت­کش وزارت آموزش پرورش اختصاص دهد.

 

براساس دستورالعمل معاون محترم قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پایان برگزاری اجرایی، ستاد آزمون می­ بایست صورت کاملی از درآمدها و هزینه ­ها را در سایت معاونت منتشر نماید.

 

امید اینکه این حرکت فرهنگی موجب گسترش فرهنگ قرآنی گردد. ضمناً معاونت قرآن و عترت بر اساس قانون نمی‌تواند درآمدی داشته باشد و هرگونه درآمدی به خزانه باید واریز گردد. لهذا عملیات مالی آزمون توسط یکی از مؤسسات قرآنی انجام شده است که ستاد برگزاری آزمون بر روند اجراء و اهداء جوایز و صدور گواهینامه نظارت دارد.





جست و جوی مطالب مربوط به به سوی فهم قرآن,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. ابواالقاسم افتخاری
    ابواالقاسم افتخاری ۱۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۷

    قرآن سراسر نوراست.