شنبه ۲۶ فروردين ۹۶ ۲۱:۱۶
نويسنده : محمدی نژاد

چگونه هوم پیج مرورگر خود را تغییر دهیم

نرم افزار کاربردی

اول از همه بزارید بگوییم که هوم پیج چیست؟ وقتی که شما روی مرورگر خود کلیک می کنید، به صورت پیشفرض یک صفحه وب سایت باز می شود که شما خودتان می توانید وب سایت مورد علاقه خود را قرار دهید. مثلا می توانید گوگل را صفحه خانگی مرورگر خود قرار بدهید. این آموزش برای مرورگرهای کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری و اپرا می باشد.

بخش 1: تغییر هوم پیج مرورگر فایرفاکس

1مرورگر فایرفاکس را باز کرده و روی دکمه سمت راست، بالای صفحه (☰) کلیک کنید. همانند شکل زیر.

2روی "Options" کلیک کنید به صفحه تنظیمات بروید.

3از بالا روی تب General کلیک کنید. سپس جلوی "Home Page"، داخل کادر آدرس سایت مورد نظر (kilikmadrese.ir)را وارد کرده و اوکی کلیک کنید.


بخش 2: تغییر هوم پیج مرورگر کروم

1مرورگر کروم را باز کنید سپس همانند تصویر زیر روی دکمه منو آن کلیک کنید. در سمت راست و بالای مرورگر قرار دارد.

2روی "Settings" کلیک کنید. بعد از کلیک روی "Settings"، یک صفحه نیو تب باز میشود.

3به بخش "On startup" بروید. در اینجا سه گزینه وجود دارد که هر کدام را تمایل داشته باشید برای تغییر هوم پیج کروم می توانید انتخاب کنید.

  • گزینه Open the New Tab page: وقتی این گزینه را انتخاب کنید، یک نوار گوگل بالای صفحه نمایش داده می شود و زیر آن سایت های که بیشتر به آن سر میزنید را نشان می دهد.
  • گزینه Continue where you left off: بزارید با یک مثال توضیح دهم. برای مثال شما سایت وان هَو رو باز کرده اید و مرورگر خود را می بندید. حال اگر دوباره مرورگر کروم را باز کنید، سایت وان هَو برای شما باز می شود.
  • گزینه Open a specific page or set of pages: این یه شما اجازه می دهد تا وب سایت مورد نظر خود را به عنوان صفحه اصلی خود قرار دهید. برای اینکار جلوی عبارت بالا روی "Set pages" کلیک کنید و سپس آدرس سایت مورد نظر (kilikmadrese.ir)را وارد کنید.



بخش 3: تغییر هو پیج اینترنت اکسپلورر

1مرورگر اکسپلورر را باز کنید و سپس روی چرخ دنده، همانند تصویر زیر کلیک کنید. اگر از نسخه های قدیمی استفاده می کنید از نوار بالا روی "Tools" کلیک کنید. اگر نوار برای شما نمایش داده نمی شود، دکمه Alt روی کیبورد را یکبار فشار دهید.

2حال روی "Internet options" کلیک کنید.

3حالا باید سایت مورد نظر خود را (kilikmadrese.ir)در کادر وارد کنید و سپس روی اوکی کلیک کنید.




منبع: http://www.onehow.ir





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد