جمعه ۰۹ تیر ۹۶ ۰۲:۳۸
نويسنده : محمدی نژاد

دوره ی ضمن خدمت روان شناسی تفاوتهای فردی (تخصصی 20 ساعت)

ضمن خدمت

این دوره فعلا برای شهرستان های استان تهران می باشد

باسمه تعالی
شیوه نامه ی اجرایی دوره ی ضمن خدمت روان شناسی تفاوتهای فردی (کد:91401116 * تخصصی 20 ساعت)

    مقدمه
       با سلام و احترام،  با عنایت به مصوبه کمیته اجرایی دوره های ضمن خدمت استان مورخ 96/03/03در خصوص برگزاری دوره ضمن خدمت روان شناسی تفاوتهای فردی ، همکاران محترم می توانند ضمن مطالعه شیوه نامه نسبت به ثبت نام در دوره فوق اقدام نمایند. 

  1. نحوه اجرا دوره در سطح مناطق: همکاران محترم می توانند به یکی از 2 روش ذیل در این دوره شرکت نمایند .
     الف) روش آزمون محور: در این روش همکاران می توانند بعد از ثبت نام در سامانه LTMS  جهت دریافت محتوای آموزشی دوره  به تارنمای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به نشانی WWW.teo.medu.ir مراجعه نمایند. همکاران می توانند با مطالعه محتوای آموزشی و کسب آمادگی لازم در آزمون حضوری دوره شرکت نمایند . زمان و مکان آزمون الکترونیکی  از طریق کارشناسی ضمن خدمت منطقه متعاقبا اعلام می گردد .
     
    توجه : در روش آزمون محور(آزمون حضوری در مراکز آزمون) ، مناطق می توانند امتحان دوره را در بازه زمانی 96/05/23لغایت 96/06/15برنامه ریزی و اجرا نمایند.
     
    ب ) روش تکلیف محور: در این روش همکاران می توانند بعد از ثبت نام در سامانه LTMS  با مراجعه  به واحد آموزشی خود اقدام به دریافت بسته آموزشی دوره نمایند . همکاران بعد از نصب بسته آموزشی در رایانه شخصی ، با انجام یک سری تکالیف خواسته شده و ارسال آن به پایگاه آموزش ، اقدام به شرکت در دوره نمایند .لازم به ذکر است تکالیف ارسالی به پایگاه آموزش توسط اساتید مربوطه بررسی و نمره گذاری خواهد شد
  2. شرایط و نحوه ی ثبت نام فراگیران در دوره:

الف)کلیه همکاران رسمی که رشته شغلی آنها یکی از رشته های(کارشناس امورفوق برنامه124-کارشناس برنامه ریزی امورتربیتی131-کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی1171-کاردان امورآموزشی1169- ناظر و راهنمای امور آموزشی1173-کارشناس امور آموزشی194- مربی امورآموزشی169- آموزگاری101- دبیری102- هنرآموزی103- مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی104-مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی و متوسطه105- مربی امورتربیتی107- مدیریت واحد آموزشی120- مشاور تحصیلی949) می باشد ، می توانند از تاریخ 96/04/10لغایت 96/04/26با مراجعه به سامانه LTMS  اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند . برای همکاران شرکت کننده به شرط قبولی (کسب نمره 60 از 100) ، طبق ضوابط آموزش های کوتاه مدت در سامانه LTMS گواهینامه الکترونیکی صادر خواهد شد.
ب) همکاران غیر رسمی در صورت تمایل به شرکت در این دوره ، تنها از روش تکلیف محور مجاز به شرکت در دوره می باشند . این افراد می توانند با مراجعه حضوری به کارشناسی ضمن خدمت ، حد اکثر تا تاریخ 96/04/27اقدام به ثبت نام در دوره نمایند .. در پایان دوره برای  معلمان غیر رسمی، گواهینامه پایان دوره کاغذی صادر خواهد شد.

 

تقویم اجرایی دوره:
شرح فعالیت مهلت زمان اجرا
ثبت نام در سامانه LTMS از 10/04/10  تا  96/04/26
دریافت بسته آموزشی و نصب در رایانه شخصی و اجرای تکالیف  96/05/16
آخرین مهلت ارسال تکالیف انجام شده به پایگاه آموزش 96/06/15
مشاهده نمرات نهایی در سامانه LTMS 96/06/30

 

        اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی  شهرستان های استان تهران

ورود به سامانه ltms





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. علی
    سلام این دوره عمومی است یا تخصصی شغلی؟آیا در استان های دیگر هم فعال خواهد شد؟مچکرم.