دوشنبه ۰۲ مرداد ۹۶ ۱۲:۱۲
نويسنده : محمدی نژاد

فرهنگیان در رشته های مرتبط با تدریسشان تحصیل کنند

اخبار آموزش و پرورش
مهندس زرافشان در گفت و گو با پانا

فرهنگیان در رشته های مرتبط با تدریسشان تحصیل کنند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: گاهی اوقات همکاران فرهنگی در رشته هایی تحصیل می کنند که هیچگونه ارتباطی با ماموریت شغلی آن ها ندارد بنابراین از آنها درخواست می کنم در رشته هایی ادامه تحصیل دهند که موجب ارتقای دانش آن ها شود.

علی زرافشان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: بنا بر مصوبه قانون خدمات کشوری هر کارمندی در طول دوران خدمت خود می تواند یک درجه تحصیلی ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر فردی با فوق دیپلم وارد آموزش و پرورش شود می تواند لیسانس بگیرد اما برای فوق لیسانس نمی تواند ادامه تحصیل دهد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: البته ما با سازمان مدیریت و کمیسیون آموزش و تحقیقات جلساتی را داشتیم و پیشنهاد کردیم آموزش و پرورش استثنا باشد چون کار معلمان کار آموزش و یادگیری است.

زرافشان با اشاره به اینکه باید مسیر برای معلمان باز باشد، اضافه کرد: ما لیستی از رشته های مرتبط را داریم که ادامه تحصیل در آن رشته ها قابل قبول است چون گاهی اوقات همکاران فرهنگی رشته هایی را می خوانند که هیچگونه ارتباطی با ماموریت شغلی آن ها ندارد.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳)

  1. سروه
    سلام
    من پارسال با این بخشنامه چرتشان دچار مشکل شدم و چون لیسانس تربیت دبیر حسابداری را دارم گفتن حق نداری ارشد mba را بخوانی و من هم مثل گوسفند به حرفشان گوش دادم
    لطفا گوسفند نباشید  و برید ادامه تحصیل بدید چون بعدا مجبوید با همکاران نهضت سواد اموزی سر و کله بزنید که ........
  2. ش.جعفری
    باسلام احترام باستحضار می رساند به نظر اینجانبه زمانیکه در عصر تکنولوژی  وپیشرفت هستیم وتمامی پرسنل چه اموزشی وچه اداری باید علم ودانش انها به روز باشه این دستور العمل بی معنی وبی محتوا میباشد در عصر ما گاها دانش اموزان دانش و علم انها از مدرسان به روز تر ومسلط تر هستند ای کاش به جای این دموکراسی ها و کاغذ بازی ها وتصمیماتی که که از پایه دچار نقص می باشند به فکر راه چاره ای اساسی بود.
  3. امیر
    سلام آقای محمدی نژادخسته نباشید.
    می خواستم بدونم اگه یک معلم بخوادتودانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل بده چه مراحلی روبایدطی کنه؟
    • محمدی نژاد
      مراحل خاصی نداره مثل سایر دانشگاها بعد از کنکور این دانشگاه رو انتخاب می کنید البته برای ارشد منظورمه برای کاردانی به کارشناسی بدون کنکور هم احتمالا داره