سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۹۷ ۱۰:۵۷
نويسنده : محمدی نژاد

ثبت نام معلم وظیفه ( سربازمعلم ) سال 1397

بخش نامه ها اخبار آموزش و پرورش


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان:

ثبت نام معلم وظیفه ( سربازمعلم ) سال 1397 از فردا سه شنبه مورخ 97/2/4 آغاز می شود.

در راستای اعلام اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برای طرح جذب معلم وظیفه سال 1397 ثبت نام می نماید .

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت با توجه به اختصاص تعداد 175 نفر سهمیه جذب سربازمعلم به استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت آموزش و پرورش،  ، ثبت نام از داوطلبان جذب معلم وظیفه ( سرباز معلم ) که دارای مدرک تحصیلی لیسانس بوده و دارای برگه اعزام به خدمت بدون غیبت و اضافه خدمت به تاریخ های 97/4/1 یا 97/6/1  می باشند ، از فردا سه شنبه از ساعت 10 صبح به بعد در شهرستان ها و مناطق اعلام نیازشده آغاز و تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ 97/2/9 ادامه می یابد . معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان افزودند سهمیه اختصاص یافته به استان ها امسال نسبت به سال گذشته از 140 نفر به 175 نفر افزایش یافته ولی به دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس سهمیه ای اختصاص نیافته است.

داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه در صورت داشتن شرایط مذکور از فردا می توانند  از تعداد نیازها و تعداد سهمیه اختصاص یافته به هرکدام از شهرستان ها و مناطق اطلاع حاصل نموده و سپس با دردست داشتن مدارک لازم (که متعاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد) به شهرستان یا منطقه ای که تمایل به جذب به عنوان معلم وظیفه دارند ، مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و در پایان رسید تحویل مدارک دریافت نمایند.

ایشان به داوطلبان توصیه نمودند قبل از ثبت نام ، شرایط خدمت سرباز معلمی را به دقت مطالعه و براساس آگاهی قبلی اقدام به ثبت نام نموده و پس از ثبت نام و دریافت رسید مدارک نیز مفاد اطلاعیه بعدی را که در خصوص اعلام نتایج و ... در همین سایت درج خواهد شد ، به دقت مطالعه و براساس آن اقدام نمایند.

برای مشاهده نیازهای مناطق و جزئیات به اینجا مراجعه کنید





جست و جوی مطالب مربوط به بخشنامه, سرباز معلم,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد