چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ۱۹:۲۶
نويسنده : محمدی نژاد

تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها

اخبار آموزش و پرورش کارگزینی

از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع صورت گرفت؛
ابلاغ «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها»

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را ابلاغ کرد.


به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را جهت اطلاع و اقدام به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد. بر این اساس:

-توافق حاصله برای کلیه مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر گردیده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال‌های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد گردید.

-مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که احکام کارگزینی رسمی آنان صادر، لکن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نگردیده، لذا صندوق موظف به اعلام بدهی براساس احکام رسمی و وزارت آموزش‌وپرورش مکلف به واریز بدهی و پرداخت کسورات مربوطه و متعاقباً صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و صدور احکام بازنشستگی مشمولین گردید.

-مشمولینی که شرایط قانونی لازم را نداشته و ازجمله کسانی که مورد تأیید گزینش نبوده و یا عمداً مراجعه‌ای جهت تعیین تکلیف خود نداشته‌اند و غیره از قاعده مستثنی هستند.

این نامه را از اینجا مشاهد نمایید.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد