شنبه ۰۴ شهریور ۹۶ ۰۹:۳۵
نويسنده : محمدی نژاد

دوره «آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه»

ضمن خدمت

با سلام و احترام،
اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و کارگروه تخصصی آموزش مدارس مدیریت بحران در نظر دارد دوره آموزشی تحت عنوان «آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه» با کد 93601497 به مدت 6 ساعت با رویکرد پیشگیرانه (مدیریت سیل)، ویژه همکاران محترم حوزه های اداری آموزش و پرورش و واحدهای مدیریتی مدارس استان با اهتمام نظر به ملاحظات مندرج ذیل برگزار نماید:
1 ـ دوره مورد نظر به شیوه الکترونیکی (مجازی) از طریق سامانه LTMS به ترتیب اولویت ثبت نام برای فراگیران مورد مخاطب زیر برگزار خواهد شد:
الف) مدیران، روسا و معاونین آموزش و پرورش مناطق و نواحی/معاونین مدیر کل
ب) کلیه کارشناسان شاغل در ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی و استان
توجه:

    مسئولین محترم دفاتر معاونت ها، حوزه مدیر کل، هسته گزینش و آموزش و پرورش استنثائی استان لازم است لیست ثبت نام گروهی همکاران حوزه مربوطه را در قالب فایل Excel تهیه و با درج نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی {مهم} از طریق اتوماسیون تا تاریخ 8/6/96 به اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ارسال نمایند.
    به ثبت نام های انفرادی، لیست های ارسال شده بعد از موعد مقرر، و لیست های تایپ نشده دستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ج) کلیه مدیران و معاونان واحدهای آموزشی مناطق و نواحی
2 ـ کارشناسان محترم آموزش نیروی انسانی می بایست با توجه به جدول سهمیه اختصاصی (جدول پیوستی) نسبت به ثبت نام فراگیران منطقه، ناحیه خود از طریق سامانه (دسترسی کارشناسی) تا تاریخ 10/6/96 اقدام نمایند.
3 ـ از آنجایی که پس از ثبت نام توسط کارشناسان، فرایند ادامه برنامه آموزشی و شرکت در آزمون می بایست از طریق خود فراگیران پیگیری شود، لذا انتظار می رود کارشناسان آموزش نیروی انسانی نسبت به اطلاع رسانی موضوع به همکاران حتماً اهتمام لازم را به عمل آورند.
4 ـ آزمون مذکور تک مرحله ای بوده و زمان اجرای آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
5 ـ منبع آموزشی دوره مورد نظر در قالب فایل PDF از طریق کارتابل فراگیران (بخش مربوط به محتوای دوره) و همچنین پیوست این اطلاعیه قابل دانلود و دریافت می باشد.

دانلود محتوی آموزشی





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. مهدی
    سلام.خسته نباشید.لطفا اگه میشه بگین این دوره جدید سامانه یادگیری مرآت به نام سنجش آغازین جریان پین کد چیه؟ چجوری باید ثبت نام کنیم؟ تشکر
    • محمدی نژاد
      این دوره مخصوص استان خاصی است که پین کدهایی در اختیار مدیر از طرف اداره قرار داده میشه و یا اینکه خود اداره پین کد میده