سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ ۲۳:۳۲
نويسنده : محمدی نژاد

سامانه جامع آموزش مجازی در آموزش و پرورش استثنایی amoozesh.csdeo.ir

اخبار آموزش و پرورش سایت های آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛
راه اندازی «سامانه جامع آموزش مجازی در آموزش و پرورش استثنایی» و پایگاه جامع آموزش مجازی در استان ها

http://amoozesh.csdeo.ir

عاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از راه اندازی سامانه جامع آموزش مجازی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی و پایگاه جامع آموزش مجازی در استان ها، خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید جواد حسینی؛ در نشست با حوزه آموزش و فناوری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، با بیان این که کرونا موجب شد آموزش ها به سمت آموزش مجازی سوق پیدا کند، اظهار کرد: شبکه آموزشی دانش آموز «شاد»، شبکه‌ای مستقل، فراگیر، رایگان، منعطف و امن است که بیشتر آموزش ها در این بستر، صورت می‌گیرد.

وی افزود: در کنار شبکه شاد، سامانه جامع آموزش مجازی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، با هدف بارگذاری محتواهای آموزشی استاندارد برای تمامی گروه های تحت پوشش و آموزش های برخط تعاملی برای دانش آموزان استثنایی کشور با همت حوزه آموزش و فناوری سازمان به آدرسamoozesh.csdeo.ir آماده استفاده دانش آموزان، معلمان و اولیا است.

وی افزود: مهمترین ویژگی این سامانه، ارائه آموزش های آنلاین تعاملی با بالاترین کیفیت و به صورت همزمان برای بیش از دو هزار نفر است.

معاون وزیر از تخصیص اعتبار برای تجهیز و راه اندازی استودیوی حرفه ای و پایگاه جامع آموزش مجازی در استان ها، خبر داد و اظهار کرد: در هر استان یک استودیوی حرفه ای و یک پایگاه جامع آموزش مجازی آنلاین، برای تولید محتوای آموزشی راه اندازی خواهد شد و اعتبار آن به استان ها طی دو مرحله ابلاغ شده است.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد