يكشنبه ۳۰ خرداد ۹۵ ۱۰:۰۱
نويسنده : محمدی نژاد

نگارش 8.9 راهنمایی(95/03/29)

سیستمهای دانش آموزی

نگارش 8.9 راهنمایی در سایت قرار گرفت
توضیحات در ادامه مطلب

توجه:
بعد از اجرای نگارش بخش بروزآوری پایگاه درمنوی تسهیلات را اجرا نمایید

و یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره(پشتیبان) بگیرید.


در این نگارش اصلاحاتی بصورت زیر در سیستم صورت گرفته است :

الف – در ارسال سوابق برای عملیات هدایت تحصیلی به شرکت پارس فن آوران بر طبق توافق به عمل آمده با کارشناسان دفتر مشاوره وزارت آموزش و پرورش برای اینکه در ارسال اطلاعات برای دانش آموزانی که دروس معاف دارند در هنگام ارسال سیستم خطای کمبود نمره نگیرد و ارسال را متوقف نکند بجای نمره نیمه اول و نیمه دوم برای این دروس بطور اتوماتیک نمره پیش فرض 17 در نظر گرفته شده و ارسال میگردد .

ب – در ارسال سوابق برای عملیات هدایت تحصیلی به شرکت فن آوران در مورد مدارس متفرقه داوطلب آزاد در هر درس در هر نوبت امتخانی در هر پایه اگر نمره ای برای دانش آموز ثبت نشده باشد از نوبت های امتحانی بالاتر و یا از نوبت های امتحانی پایه های بالاتر بجای این نمرات استفاده خواهد شد . یعنی نمرات به ترتیب پایه و نوبت امتحانی از بزرگ به سمت کوچک تر کپی خواهد شد .

ج – در ارسال سوابق برای عملیات هدایت تحصیلی به شرکت فن آوران در مورد سوابق تطبیقی در هنگام ارسال اطلاعات از اطلاعات سایر سال ها که غیر تطبیقی هستند برای این سال تطبیقی اعلام شده استفاده میگردد.

د – در ارسال سوابق برای عملیات هدایت تحصیلی به شرکت فن آوران در مورد سوابق جهشی و تعیین سطح از همان تک نمره ای که به منظور این سوابق در ستون شهریور در سیستم درج شده است برای نمرات لازم در سایر نوبت ها نیز استفاده شده است .

ه – در ارسال سوابق برای عملیات هدایت تحصیلی به شرکت فن آوران در مورد برخی از نمرات دارای غیبت موجه در امتحانات شهریور ماه در سیستم اشکالی وجود داشت که بر طرف گردید
-   پس از دریافت نگارش ابتدا عملیات بروزآوری پایگاه را انجام دهید .



دریافت نگارش 8.9

دانلود از لینک دوم







تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد