يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ ۰۸:۰۸
نويسنده : محمدی نژاد

واکسیناسیون کرونای فرهنگیان

اخبار آموزش و پرورش
کمیته واکسیناسیون کرونای فرهنگیان آذربایجان شرقی اطلاعیه صادر کرد/
نکات ضروری واکسیناسیون فرهنگیان به منظور بهره مندی مطلوب از شرایط و فضای مناسب
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نکات ضروری واکسیناسیون فرهنگیان را به منظور بهره مندی مطلوب از شرایط و فضای مناسب در جهت ایجاد مراکز تجمیعی تزریق واکسن به همکاران فرهنگی را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، لیلا علی محمدزاده گفت: با آغاز واکسیناسیون فرهنگیان انتخاب مدرسه با شرایط محوطه مناسب جهت پارک خودرو، مجاورت و نزدیکی با پایگاه اورژانس، تهویه مناسب و مجهز به سیستم سرمایشی و دارا بودن حداقل 9 کلاس یا اتاق انجام می گیرد با توجه به اینکه نواحی پنجگانه تبریز دو مدرسه یا پایگاه به تفکیک برادران و خواهران معرفی و تجهیز می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: تمامی تجهیزات لازم و مورد نیاز مدرسه برای واکسیناسیون آماده سازی می شود و تمامی مراکز و پایگاه ها عناوین شش گانه راهنمایی بخش ها را مشخص و نصب می کنند.

بر اساس گزارش علیمحمد زاده ، اکیپ کامل با کادر پزشکی در محل واکسیناسیون حضور خواهند داشت با در نظر گرفتن اینکه دو نفر از عوامل اداری جهت امور نظارتی و احراز هویت خواهند بود.

به گفته ی معاون تربیت بدنی و سلامت استان، بر اساس دستورالعمل ابلاغی اطلاعات دقیق کادر آموزشی و اداری شامل( کد ملی/ تاریخ تولد/ شماره همراه/ نام منطقه یا ناحیه) و اطلاعات مالی پایگاه شامل( نام پایگاه/ شماره حساب شبا/ کد مدرسه/ شماره تلفن مدرسه) در دسترس خواهد بود.

مسئول کمیته واکسیناسیون فرهنگیان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مدیران و روسای محترم نواحی و مناطق با جمعیت بالای 20 هزار نفر اطلاعات مالی مورد نیاز پایگاه را تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه به مسئول مربوطه اعلام می کنند و شایسته است مناطق و نواحی فوق در روزهای 7 و 8 مرداد ماه مدارس مورد معرفی خود را تجهیز و آماده نمایند.

گفتنی است از مراکز بهداشتی و پایگاه های تجمیعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز/ مراغه/ سراب با برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت واکسیناسیون فرهنگیان استفاده می شود.

مدیران و روسای مناطق زیر 20 هزار نفر با مسئولیت بهداشت منطقه هماهنگی های لازم را جهت زمانبندی و نوبت دهی به منظور تکریم همکاران فرهنگی به عمل آورند.

لازم به ذکر است، به منظور بهره مندی از مراکز تجمیعی مرکز بهداشت استان یک نفر رابط جهت هماهنگی بین بخشی در مراکز تجمیعی مذکور معرفی و مستقر خواهد شد./ عباسی بیشک





جست و جوی مطالب مربوط به فرهنگیان, واکسیناسیون کرونا, کرونا,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد