جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ ۲۲:۱۸
نويسنده : محمدی نژاد

ورود تمام دانشجو معلمان ۹۱ به حرفه معلمی

اخبار آموزش و پرورش

ورود تمام دانشجو معلمان ۹۱ به حرفه معلمی


معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از امکان ادامه تحصیل تمامی دانشجو معلمان ورودی ۹۱ به صورت رسمی و حق‌التدریس خبر داد.
نعمت‌اله موسی‌پور  معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فعالیت دانشجو معلمان ورودی ۹۱ گفت: با توجه به صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش در ۹ شهریور سال جاری تمامی دانشجو معلمان ورودی ۹۱ رشته‌های دبیری می‌توانند در کلاس‌های درس حاضر شوند.
وی ادامه داد: افرادی که هنوز فارغ‌التحصیل نشده‌اند و این فرایند در بهمن ماه به پایان می‌رسد می‌توانند از مهر ماه به طور تمام وقت و حق‌التدریس در مدارس آغاز به کار کنند.
موسی‌پور بیان کرد: علاوه بر امکان فعالیت تمامی دانشجو معلمان ۹۱ مجوزی برای تطبیق واحد‌های این گروه در نظر گرفته شده است.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: بر اساس این مجوز دانشجو معلمان بیشتری امکان فعالیت را پیدا می‌کنند چرا که با توجه به بازنگری‌های انجام شده در برنامه درسی مصوب تغییراتی حاصل شده بود که به موجب آن برخی امکان فعالیت در حرفه معلمی را در زمانی طولانی‌تر پیدا می‌کردند.
موسی‌پور گفت: برنامه درسی مصوب حداکثر ۱۵۰ واحد درسی را مبنای فارغ‌التحصیلی دانشجو معلمان قرار می‌دهد و به این وسیله یکپارچگی بیشتری در روند آموزش بوجود‌ می‌آید.
وی بیان کرد: برنامه بازنگری طی دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفته اما بخش اعظم این تغییرات در سال ۹۴ اعمال شد.
apahkam.ir





جست و جوی مطالب مربوط به اخبار آموزش و پرورش,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد