يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ ۰۳:۱۱
نويسنده : محمدی نژاد

جهش تحصیلی در ابتدایی سال 99

امتحانات سناد سنجش بدو ورود به اول آموزش ها
 قابل توجه کارشناسان : کاربرانی که اقدام به تایید درخواست جهش دانش آموزان نموده اند باید وضعیت را از حالت "تایید" به "ارسال به سنجش" تغییر دهند تا درخواست به سنجش ارسال گردد در غیر اینصورت درخواستی از جانب سناد به سنجش ارسال نخواهد شد
 
قایل توجه مدیران: در هنگام ثبت کمیسیون جهش پایه ای را که دانش آموز بعد از امتحانات جهش قصد ثبت نام در آن را دارد می بایست انتخاب شود در صورت ثبت پایه اشتباه امکان ادامه فرایند در سامانه سنجش امکان پذیر نخواهد نبود


ابلاغ دستورالعمل نحوه ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی در سال 1399

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دستورالعمل نحوه ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی در سال 1399 به استانها ابلاغ شد.

بر اساس این دستور العمل ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی  از سی و یک خرداد ماه سال 1399، پس از صدور کارنامه نهایی شروع و تا بیست و دوم مرداد  به اتمام خواهد رسید و تاریخ فوق غیرقابل تمدید می باشد.

 دانش آموزان ابتدایی  متقاضی جهش تحصیلی باید  با مراجعه به مدیر مدرسه مراحل ثبت نام و نوبت گیری جهت سنجش را انجام دهند.

مدیران مدارس ابتدایی  باید  از طریق سامانه  سناد ، نسبت به ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی  دانش آموز متقاضی و تکمیل کاربرگ های مربوطه در سامانه سناد پیش ثبت نام نمایند. سپس از طریق سامانه سنجش نسبت به نوبت گیری و ارجاع به پایگاه تخصصی اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت ارزیابی  اصل شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار و ممهور به مهر مدرسه می باشد و ارزیابی هوشی متقاضیان جهش تحصیلی توسط  ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها انجام خواهد شد.

 بر اساس این دستورالعمل ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم و جهش برای بار دوم ، در استان ها  انجام  خواهد شد با این شرط که جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم ، مشروط به اخذ رای کمیسیون استان و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد می باشد.

در بخشی دیگر از این دستور العمل آمده است پرونده متقاضیان جهش چند پایه و خارج از آیین نامه، می بایستی از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت  آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و اعلام نظر گردد تا فرایند نوبت گیری و  ارزیابی این گروه از طریق سامانه سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام پذیرد.


دانلود فرم رضایت اولیا برای جهش

(کیلیک مدرسه)
 1-مدیران محترم مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصـیلی، با رعایت ضوابط و مقرارات، نسـبت به ثبت اطلاعات فردی،خانوادگی و ثبت پایه جهش دانش آموز در سامانه سـنجش به آدرس  http://h1.csdeo.ir/tashkhis/home اقدام نمایند.

– 2اولیـاء دانش آموز متقاضـی جهش تحصـیلی و یا مـدیر مـدرسه مربوطه با ورود به سامانه پرداخت تعرفه، به آدرس  h7.iehs.ir/tashkhis/pay وجه دریـافتی بـابت ارزیـابی ذهنی که مطـابق دسـتوالعمل مـالی سـنجش 1399  120000تومان است را از طریق سیستم درگاه پرداخت خواهد کرد.

تبصره : علاوه بر  120000تومان که بابت ارزیابی ذهنی در نظر گرفته شـده و از طریق سیسـتم درگاه پرداخت خواهد شد،هر گونه وجه پیشنهادی از طرف مدارس جهت اخذ نوبت برای دانش آموز وجهه قانونی ندارد.

(کیلیک مدرسه)
 – 3- مـدیر مـدرسه مربوطه بـا ورود به سامانه سـنجش و وارد کردن کـد رهگیری( کـد پرداخت تعرفه جهش از طریق سیستم درگاه ) نوبت گیری را انجام و دانش آموز را در زمان تعیین شده به پایگاههای تخصصی سنجش معرفی نمایند.

 -4 -مدارک لازم جهت ارزیابی، اصل شناسـنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار صادر شده از سامانه سنجش
ممهور به مهر مدرسه باشد.

 -5 -ارزیابی از 31 خرداد ماه پس از صدور کارنامه نهایی شروع و تا بیست و دوم مرداد به اتمام خواهد رسید تاریخ فوق غیرقابل تمدید است

(کیلیک مدرسه)
-6- ارزیابی دانش آموزان متقاضـی جهش : از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت این بخشنامه و سایر مقررات مربوطه در استان انجام می پذیرد.
تبصـره : جهش تحصـیلی از پایه اول به سوم با مجوزکمیسـیون خاص ناحیه / منطقه و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ مجوز از کمیسیون خاص استان، سپس ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد می باشد .

(کیلیک مدرسه)
-7- پرونده متقاضـیان جهش چند پایه و خارج از آیین نامه، می بایستی از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و شورای عـالی آموزش و پرورش بررسـی و اعلاـم نظر گردد تـا فراینـد نوبت گیری و ارزیابی این گروه از طریق سامانه سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام پذیرد.
8- دانش آموزانی که سال/ سال های گذشـته متقاضـی جهش تحصیلی بوده و حداقل امتیاز لازم را کسب ننموده اند،  در صورت تقاضای مجدد در سال جاری، با پرداخت وجه، مطابق دسـتورالعمل مالی برنامه سنجش سال  1399می توانند بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرند.
 -9 با توجه به اتصال سامانه سـناد و سـنجش، نتایـج حاصل از ارزیابی ذهنی برای مـدیر مدرسه قابل مشاهده است، لذا صدور هرگونه گواهی فیزیکی در خصوص نتایج حاصل از ارزیابی امکان پذیر نمی باشد.
 – 10- ارزیابی دانش آموزان توسط آزمایندگان مسلط و مجرب که دارای مجوز از معاونت تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش اسـتثنایی کشور می باشـند صورت می گیرد. و اسـتانداردهای لاـزم در خصوص ارتباط اولیه با دانش آموز، مناسب بودن اتاق آزمون، ابزار ارزیابی ودقت در اصول اجرای آزمون رعایت خواهد شد، لذا نتایج حاصل از ارزیابی تحت هیچ شرایطی قابل اعتراض نمی باشد.
 -11-قبـل از ورود دانش آمـوز به اتـاق آزمـون، احراز هویت دانش آموز از طریق تطـبیق عکس، اخـذ رضـایت نـامه کتبی(مطابق نمونه پیوست مبنی بر آمادگی فرزنـدشان) از والدین با رعایت شـرایط مندرج در کاربرگ تعهد نامه پیوسـت انجام می گردد.
 – 12-نوبت گیری توسط مـدیر مدرسه، پس از پرداخت وجه از طریق سیسـتم درگاه، امکان پذیر می باشد.
انجام ارزیابی بدون اخذ نوبت و پرداخت تعرفه در سامانه، ممنوع بوده و امکان پذیر نمی باشد


نحوه ثبت جهش تحصیلی در سیستم سناد به صورت تصویری

.

.

 

 آموزش ثبت نمره جهش در سناد و سیستم توصیفی جهت چاپ دفتر امتحانات

(کیلیک مدرسه)

.دانلود فرم رضایت اولیا برای جهش


مطالب مرتبط:

جنبه های مثبت و منفی جهش تحصیلی

جهش تحصیلی از پایه دهم به دوازدهم





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳۹)

  1. الهام وطن خواه
    الهام وطن خواه ۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۵

    سلام من از ارومیه میخوام تعرفه روپرداخت کنم میگه بازه زمانی شهرشماتموم شده درحالی که تا۲۵ مردادوقت هستش چکارکنم ؟؟؟؟

    • محمدی نژاد
      سلام. با کارشناس ابتدایی اداره تماس بگیرید و یا با پایگاه سنجش 
  2. تهران

    با سلام

    آیا مهلت ثبت نام برای نوبت‌گیری از سنجش استثنایی برای شهر تهران تموم شده؟! من روز 1 تیر 120هزار تومن پرداخت کردم که نکنه سیستم بعدا به مشکل بخوره و هفته‌ای 2 بار هم سایت پرداخت به آدرس http://h7.iehs.ir/tashkhis/pay/pay.php رو با تلاش برای پرداخت دوباره چک می‌کردم که اوایل پیام می‌داد دانش‌آموز با این کد ملی توی سناد برای جهش  ثبت نام نشده و بعدا که سیستم درب و داغون سناد یه کم راه افتاد و ارتباطش با سیستم سنجش برقرار شد، سنجش پیام می‌داد که تعرفه‌ی استفاده نشده داریم و شماره پیگیری همون پرداخت رو هم می‌داد و معنیش این بود که توی سناد ثبت نام شده و فقط شماره نامه کمیسیون لازمه تا اینکه امروز هم تست کردیم و پیام می‌ده: بازه زمانی جهش برای استان شما به پایان رسیده

    یعنی الان کلا تموم شده یا سیستم مشکل داره یا قضیه‌ی دیگه‌ای هست؟

    هنوز جواب کمیسیون استان برای جهش بار دوم نیومده که نوبت از سنجش استثنایی بگیریم!

     

    اگه کسی تونست با شماره ملی 1111111111(شماره ملی برای تست هست فقط) برای شهر تهران یه تست بزنه و نتیجه رو بگه که ممنون می‌شم

    البته بعدا روند پیگیری و نتیجه‌ی عملی رو برای دیگران هم حضوری و هم توی توئیتر تعریف می‌کنم و اگه مزاحمت نباشه همینجا هم می‌ذارم تا ملت بدونن توی سیستم آموزشی چی می‌گذره

  3. علی

    با سلام و ادب 

    دانش آموز پایه اول نیاز به تلاش هست و در سیستم سناد به پایه دوم ارتقاء یافته است . آیا در همان پایه دوم ثبت مردودی را بزنیم یا آزاد سازی کنیم و بعد از ثبت نام اولیه  ثبت مردودی را بزنیم . لطفا" راهنمایی کنید . موفق باشید  . 

    • محمدی نژاد
      الان ثبت مردودی برای شرایط شما غیرفعال شده باید دانش موز رو آزادی سازی کنید سپس ثبت نام جدید کرده و از قسمت لیست دانش آموزان گزینه ثبت مردودی
  4. fariba

    پس از آزمون هوش . در آزمونهای درسی جهش تحصیلی نمره دانش آموز حتما باید خیلی خوب باشد ؟

    • محمدی نژاد
      تا جایی که یادمه! نه . شرط خیلی خوب برای دروس سال قبل هست
  5. حامد

    با سلام یه سوال داشتم  برای پسرم امسال جهش ثبت نام کردم و آزمون داد و خدا رو شکر قبول شده ولی الان متوجه شدم که پایه جهش به جای دوم به چهارم، اول به سوم ثبت شده با وجودی که نامه ای که ما برای جهش از سیستم گرفتیم درست بود حالا تو سناد هم پایه جهش اول به سوم ثبت شده  .آیا جهت اصلاح چاره ای هست؟ تشکر 

    • محمدی نژاد
      نمیدونم اون نامه ای که فرمودید چطوری با سناد مغایرت داشته یعنی امکانش نیست مگر اینکه ابتدا درست ثبت شده باشه بعدا حذف کرده و پایه اشتباه رو ثبت کرده باشن در اینصورت هم پایگاه سنجش باید متوجه میشد 
      الان باید از پایگاه پیگیری کنید اگر جواب نداند از اداره . چون باید بر اساس معرفی نامه ای که دستتون بود سنجش رو کنترل می کرند و اگر کردندو تو سیستم درست بوده(که بعید میدونم) خب باید الان حلش کنند در غیراینصورت باید مجدد ثبت کنند در سناد بعد نوبت بگیرید
  6. جهان / تهران
    جهان / تهران ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۹

    سلام . آیاراهی  برای نوبت گیری در سامانه سنجش( به غیر از مراجعه به مدرسه )وجود دارد ؟ مسئولین مدرسه مشغله های مهمتری از ثبت نام و نوبت گیری جهشی دارند . و رسیدگی به کار ما برای آنها اولویت ندارد اگر کار ثبت نام را هم مانند پرداخت تعرفه به والدین واگذار می کردند اینقدر معطلی و تعلل ایجاد نمیشد و ما مزاحم آنها نمی شدیم ونتیجه بهتری می گرفتیم .شما بگویید چه کنیم ؟

    • محمدی نژاد
      فعلا راهی برای ثبت نام مستفیم اولیا نیست  مگر اینکه در روزهای آینده  این امکان در سایت از طرف وزارت فراهم شود
  7. مادر نگران
    مادر نگران ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۲

    سلام 26 مرداد تعرفه پرداخت کردم ولی به دلیل عدم توانمدی مسئولین مدرسه موفق به نوبت گیری نشدم و سامانه نوبت گیری هم بسته شده پرداخت تعرفه رو خودم پرداخت کردم و بدون معطلی به نتیجه رسیدم ولی الان بیش از سه هفته معطل مدرسه شدم و در نهایت با بسته شده سامانه نوبتدهی به بن بست خوردیم چرا ؟ چه باید کنیم ؟مدرسه میگه به علت کرونا نوبت نمیدهد ولی وقتی با آموزش و پروش تماس گرفتم گفتند ظرفیت پر شده چه باید کنیم؟ آیا له ما که تعرفه رو پرداخت کردیم نوبت میدهد ؟

    • محمدی نژاد
      برای بازمانده ها مجدد باز می کنند از پایگاه سنجش منطقه تون و  اداره پیگیر باشید
  8. جهان تهران
    جهان تهران ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۳

    سلام چهارشنبه هفته گذشته موفقشدم تعرفه رو‌پرداخت کنم ولی سامانه نوبت دهی از همان زمان بسته شده علت چیست و چه باید‌کنیم ؟ از مراجعه‌مکرر به مدرسه خسته شدم !

    • محمدی نژاد
      شاید علتش وضعیت کرونا تو منطقه تون باشه،یا ظرفیت اولیه فعلا پر شده باشه 
      بحث سنجش در هر منطقه از کشور جداست باید از اداره یا مسئول پایگاه منطقه تون پیگیر باشید
  9. فرشته

    سلام تعرفه جهش رو پرداخت کردم و نوبت گرفتم بدون هماهنگی با من والدین دانش آموز دوباره هزینه رو پرداخت کردند و هر دو ما کد رهگیری داریم چکار میشه کرد برای برگردوندن یکی از هزینه ها؟

    • محمدی نژاد
      باید با پایگاه سنجش تماس بگیرید چون پول به حسابشون واریز شده
  10. تهران

    سلام

    یکی قبلا در مورد کمیسیون جهش برای بار دوم سوال کرده بود و جواب داده بودین مثل سری اول هست. به مدرسه مراجعه کردیم و ثبت کمیسیون شد و گفتن باید منتظر اداره بمونیم و همینطور نامه دستی نوشته بشه که پارسال اینجوری نبود و توی یک روز ثبت کمیسیون و جهش و نوبتگیری برای سنجش انجام شد.امسال تغییر کرده؟

    چند روز طول میکشه؟

    • محمدی نژاد
      اینکه بهتون گفتن درسته منم منظورم این بود که همون پایگاه سنجش قبلی بررسی میکنه و به شهر خاصی ارجا داده نمی شوید زمانش هم بستگی به اداره و پایگاه سنجش منطقه تون داره  مسئله پیچیده ای نیست که بخوان طولش بدن
  11. جهان

    سلام با وجود تلاشهای مکررم هنوز فرزتدم رو ثبت نام نکردند و با مشکل سامانه سناد مواجه بودیم  امروز آخرین مهلت ثبت نام هست و من معطل هستم 

    • محمدی نژاد
      الان  سامانه مشکلی نداره . با واحد فناوری اداره منطقه تون تماس بگیرید
  12. اندیشه

    سلام وقت بخیر. می خواهم دانش آموزم رو ثبت جهش کنم

    سناد می نویسه که دانش آموز فاقد عکس می باشد در قسمت بارگزاری عکس که می روم عکس بارگزاری نمی شود. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • محمدی نژاد
      به دلیل شروع ثبت نام و چاپ کارنامه قسمت عکس فعلا غیرفعال شده تا ترافیک سایت کم شود در زمان دیگری مراجعه کنید
  13. گلی -میاندوآب
    گلی -میاندوآب ۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۱:۱۲

    باسلام وخسته نباشید.باآدرس جدیدسنجش من نتونستم دانش آموزان جهشی راثبت کنم.مدیرمدرسه رمز ندارد.بارمز همکاردیگرهم موفق نشد.لطفاراهنمایی کنید.البته به آموزش ابتدایی اداره  هم گفته ولی رمز نداده اند.

  14. فاطمه

    درمورد سوالات هوش در جهش خواهش میکنم توضیح دهید که سوالات در حد دانش اموزان تیز هوش است یا سوالات  هوش برای دانش اموزان عادی متقاضی جهش مرسی ممنون

  15. رضوی

    سلام. خسته نباشید. مشکل ثبت کمیسیون با همون روشی که گفتم حل شد.

    (ثبت مجدد نمرات 97-98 در سناد). کارنامه پردازش شد و من تونستم ثبت کنم.

  16. رضوی

    سلام. برای ثبت نام جهشی فرزندم  از دوم به جهارم که در مدرسه خودم هست وقتی ثبت کمیسیون رو می زنم همون مشکلی رو که دوستمون آقا یا خانم آل یاسین گفتن میاره. چون پارسال ما با نرم افزار نمره ها رو وارد می کردیم نه با سناد. با اینکه من محض احتیاط نمرات سال قبل رو مجددا وارد سامانه کردم و تایید رو زدم و منتظر پردازش کارنامه هستم. ولی فعلا دو روزه به روزرسانی نشده. 

    چطور میشه که در شیفت پسران نمرات خودکار وارد سناد شده ولی در دختران به جز یکی دو کلاس هیچکدوم از سوابق نمرات دانش آموزان در سال 97-98 موجود نیست؟

    • محمدی نژاد
      نمرات خودکار وارد نشده سال قبل بخشنامه ثبت نمرات در سناد اومده بود ولی چون در توصیفی ویندوز هم ثبت شده بود اگرم در سناد ثبت نمیکردید در چاپ کارنامه با مشکلی مواجه نمیشدید اما حالا مشخصه که ثبت کردنش ضروری بوده احتمالا اون مدراسی که فرمودید سال قبل رو کامل ثبت کردند
  17. افشار

    با سلام و خسته نباشید مبلغ 120 هزار تومانه یا 12 هزار چون به ریال نوشته؟

  18. ناشناس - تهران
    ناشناس - تهران ۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۹:۵۸

    سلام و خسته نباشین

    من قبل از ثبت درخواست جهش پسرم در سناد، مبلغ 120 هزار تومن رو از درگاه به حساب سازمان آموزش استثنایی واریز کردم؛ این قضیه که مشکلی ایجاد نمی‌کنه؟ یعنی الان کافیه که بعد از ثبت درخواست جهش در سناد، همون کد پیگیری واریز رو برای ثبت در سایت سنجش سازمان آموزش استثنائی استفاده ‌کنن دیگه، درست می‌گم؟

    پسرم پارسال هم پایه‌ی سوم ابتدائی رو جهش زد و باز هم برای امسال اصرار کرد که بعد از مسافرت و استراحت، از هفته‌ی سوم خرداد تا الان، 60درصد از درسای پایه‌ی پنجم رو پیش رفته و می‌گه از پایه‌ی چهارم خیلی راحت‌تره و خیلی هم راضی هست و خوشحال که بازم این فرصت براش فراهم می‌شه، فقط چرا دوباره تست هوش لازمه وقتی که پارسال نزدیک به یک ساعت توی اتاق مشاور بود و خوشحال بیرون اومد؟

    یه سوال دیگه هم هست، در مورد کمیسیون جهش برای بار دوم؛ هرچند که از مسائل مربوط به اولیا نیست ولی چون به معاون مدرسه گفتیم و مسوولی که تازه اومده احتمالا آشنا نیست به این موضوع، آیا این کمیسیون زمانبر هست و نیاز به مراجعه داره و ممکنه که مثلا اگه اتفاقی افتاد، این کمیسیون هم به تاخیر بیفته؟ روش درخواست کمیسیون جهش برای بار دوم هم مثل همون آموزشی هست که قبلا گذاشتین؟

    مرسی که با صبر و حوصله و مخصوصا دلسوزی، پاسخ همه بازدیدکننده ها رو می‌دین

    پایدار و پیروز باشین

    • محمدی نژاد
      صرفا تست هوش نیست در ضمن تست سنجش هر بار برای پایه مورد نظر است نه برای همیشه . /بار دوم مثل سری اول هست فقط هزینه مجدد داره
  19. جهان

    سلام به مدرسه که مراجعه کردیم مدیر گفت که بخش نامه مربوط به استثنایی است یعنی شامل بچه های ما نمیشه آیا درسته ؟

    • محمدی نژاد
      درست نیست.چون مسئولیت اجرای مراحل تست برای جهش با اداره استثنایی هست بخشنامه برای آنها ارسال شده و ربطی به دانش آموزان خود استثنایی ندارد جهش برای دانش آموزان عادی هست
  20. کاوه

    مطابق انتظار و روال همیشیگ و هرساله‌ی نظام آموزشی، سامانه پرداخت خیلی خوب، منسجم، دقیق، پایدار و سریع عمل می‌کنه!

    حیفه اگه ازون برنامه‌نویسا و کارشناسای شبکه و پیمانکارا تقدیر و تشکر نشه و باید نشان علم و افتخار رو بهشون تقدیم کرد؛ باور کنین که خودم باور دارم!

    به شخصه محاله روزی به پای نبوغ و دانش و پشتکار اون مهندسا برسم!

    همین که یه برنامه‌نویس ساده با سطح پایین در زمینه‌ی سیستم و کِرنِل بمونم هم کافیه :(

    یه شهروند با حق رای/انتخاب فقط بین دو نفر و طبقه‌بندی ژن معمولی

  21. اکرم کارگر
    اکرم کارگر ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۷

    با سلام بخشنامه جهش تحصیلی سال99-1400 کی ارسال می شه؟

  22. راضیه مسلمی
    راضیه مسلمی ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۸

    سلام به مدیر مدرسه مراجعه کردیم میگویند هنوز بخشنامه آموزش و پرورش برای جهش در سال 99 اعلام نشده است فکر میکنید کی اعلام میشود؟

     

  23. فاراب

    ممنونم از راهنمایی شما

    خداوند حافظ و نگهدارتان باشد

  24. راضیه مسلمی
    راضیه مسلمی ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۳

    سلام برای سال تحصیلی جدید(تابستان 1399)  چطور میشه برا جهش ثبت نام کرد

    • محمدی نژاد
      به مدیر مدرسه باید مراجعه کنید البته بعد از باز شدن ثبت نام سال جدید
  25. فاراب

    ضمن عرض ادب و احترام

    دانش آموز بنده ( من سال اول هست که معاون اجرایی هستم) در سال 99-98 پایه چهارم را گذرانده است و الان میخواهد برای پایه پنجم به صورت جهشی ثبت نام کند. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چه اقدامی باید انجام بدهم.

    • محمدی نژاد
       قبلش باید فرم رضایت اولیا رو بهشون بدی امضا کنن و سپس در داخل سناد گزینه ثبت نام جهش هست اما ابتدا باید منتظر باشی تا ثبت نام سال جدید 99-1400 در سناد باز بشه و سپس در ادامه مطالب بالا رو توضیح داده شده
  26. یه ایرانی

    با توجه به سیستم اداری، بخشنامه ها و روال کاری، افرادی که منتخب و منتصب شدن و میشن،وزیری که بیشتر به درد حوزه میخوره، وزارتی که کم کم تبدیل میشه به حوزه، سیستم شبکه و کامپیوتری بسیار مشتی و کادر استخدامی تجارت آموزشی و تبلیغات پرورشی ، کودکان آینده همان چیزی خواهند بود که حکومت میخواد

  27. مرتضی حاکمی
    مرتضی حاکمی ۱۰ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۸

    با سلام  دانش آموزی دارم در پایه ی اول ثبت نام قطعی شده اما توانایی وی در حدپایه ی سوم هست. خودش هم در کلاس اول مشکل داره به لحاظ نوع درس که براش آسان و کسالت آوره . راهکار قانونی چی هست ؟ ممنونم 

    • محمدی نژاد
      سلام. برای امسال نیمشه کاریش کرد سال بعد تو تابستان برا جهش ثبت نام کنید
  28. رفیعی

    ببخشید امکان تست جهشی از استان دیگه مثل البرز هست امکان داره از استان دیگه تست جهشی رو انجام داد ممنون میشم

  29. رفیعی

    ببخشید برای پرداخت تست جهشی امکان باز شدن درگاه پرداخت در تهران نیست واقعا نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      زمان جهش استان تهران تمام شده و باز شدن مجدد در حوزه اختیارات ستاد استان تهران است اگر مجدد خبری شد اطلاع میدم ولی شما از اداره تون پیگیری کنید
  30. سمیرا
    سلام و خسته نباشید آیا نتیجه تست هوش جهش رو خودمون میتوانیم ببینیم یا حتما باید مدرسه بریم؟ با تشکر
  31. مدیر
    سلام و خسته نیاشید 
    چطور می توانم نتیجه ارزیابی وجهش دانش آموز مدرسه ام راببینم .لطفا راهنمایی کنید . با تشکر 
    • محمدی نژاد
      سامانه سناد  >>مدیریت دانش آموزان>>سنجش دانش آموزان>>استعلام
  32. اردستانی
    آقای محمدی خواهش میکنم اطلاع بدید کی سایت پرداخت باز میشه ...دلواپس بچه ها هستیم ....ینی تا شنبه درست نمیشه ؟؟؟؟؟؟
  33. سامان محبی
    سامان محبی ۱۸ تیر ۹۸ ، ۲۳:۱۶
    دوباره وارد سایت بشید کدملی رو بزنین با شماره تلفنتونو کد رهگیری رو بالا میاره منم همین مشکلو داشتم چند روز بعد دوباره رفتم تو سایت ک دوباره پرداخت کنم دیدم شناسه رهگیری رو اورده  خسته نباشم خخخخ
  34. سودابه فروزنده
    سودابه فروزنده ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۵:۳۵
    با سلام و خسته نباشید من هزینه را واریز کردم ولی کد رهگیری  دریافت نکردم
  35. مژگان سعادتمند
    مژگان سعادتمند ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۹
    سلام ،من هم هیچ کد رهگیری دریافت نکردم
  36. رقیه باقری
    رقیه باقری ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۷:۰۷
    سلام من هم تعرفه جهش را پرداخت کردم اما هیچ کد رهگیری را دریافت نکردم فقط گفته شد جهت نوبت گیری به مدیر مدرسه مراجعه گردد.
  37. سامان محبی
    سامان محبی ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۴
    سلام منم مشکل علی حیدری رو دارم پول و پرداخت کردم ولی کد رهگیری نیومده 
  38. علی سنایی
    علی سنایی ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۶
    من هم ثبت نام کردم ولی کد رهگیری دریافت نکردم. و گفته به مدیر مراجعه کنید
  39. علی حیدری
    علی حیدری ۱۰ تیر ۹۸ ، ۰۷:۴۴
    با سلام هنگام پرداخت تعرفه مبلغ  ( پرداخت با موفقیت انجام شد وجهت نوبت گیری به مدیر مدرسه مراجعه فرمائید)   ولی هیچ گونه کد دریافت نکردیم .
    • محمدی نژاد
      متاسفانه از طرف سازمان مربوطه هنوز جوابی داده نشده در حال پیگیری هستیم